torsdag 16 december 2010

Solen i ögonen

För tillfället umgås jag med Lasse. Har även hunnit med lite umgänge med Amy, Melissa, Judit och Judit. Nu ska vi samla ihop det glada gänget och gå på brännvinsafton hos kusin Annie. Lite tråkigt att det är lite mer än fem minuter till Värnamo, annars hade vi varit där på en gång.

Lovisa Hagesjö är en stjärna man inte får missa. Hon är lite som mig fast ett år yngre och det kan man märka ibland...Fast vi var lika när vi var små. Lika kaxiga alltså.


Saknar min pojkvän.
Saknar Gnosjö också...heheh nu skojade jag liiite.

Peace

5 kommentarer:

  1. Är det din pojkvän?
    vad fin han är. frågade han eller du chans?

    SvaraRadera
  2. Det är min pojkvän ja. Jättemysig och hårig.
    Han skrev en lapp till mig men han stavar så dåligt så jag tror han frågade chans. Svarade ja för att vara snäll i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Jag tror han har dysse, det hade han iallafall på småskolan..

    SvaraRadera
  4. Carl XVI Gustaf Hans Majestät Konungen (Kungen kort och gott)16 december 2010 kl. 23:36

    Seså, Dysse är inte det värstasteste här i livet, värre er det med alla minna oäckta barn runt om i verlden efter mina otrohetsaffärer(butiker).....

    Hälnisnganr
    Carl XV! Gustaf Hans Majetät Konungen (kungen kort och gott)

    SvaraRadera